Webáruház készítés után több területen is segítséget szeretnénk nyújtani!
A webáruház készítés alatt, a súgóban a kezelésben, lényegében mindenhol arra alapoztuk a segítség nyújtást a keresőoptimalizáláshoz, hogy Ön nem biztos, hogy szakember ezen a területen.
Ezért például az adminisztrációs, kezelő felületen kiterjedt súgó nyújt segítséget a kezelésben. Ez a segítség nem csak a kezelésre szorítkozik, hanem a keresőoptimalizálásban is - bátran mondom - hogy mérföldeket fog segíteni.
Olyan keresőoptimalizálási tippekkel fogjuk segíteni, amit biztosan nem talál meg az interneten máshol. Ezek tanácsok bevált, kipróbált megoldások. Fontos tudnia, hogy ha a webáruház készítés keresőoptimalizált az még koránt sem biztosít jó helyezést a google találati listában!
A Google a tartalom alapján rangsorol és a webáruház készítő cég nem adja a tartalmat. A webáruház készítő csak azt tudja biztosítani, hogy a tartalom a lehető legjobban felismerhető legyen a Google robot számára, ami ellenőrzi a rangsorhoz a webáruház tartalmat.
Ahhoz, hogy a tartalom keresőre optimalizált legyen, az adminisztrációs felület folyamatosan elérhető segítséget nyújt. Ezt a segítséget Ön szöveges formában, illetve a konkrétumokat videó formában is elérheti. Ez a tartalon mincs az Ön számítógépén és a webáruházban sem, hanem mi oldalunkról töltődik be, így ezt mi folyamatosan fejleszteni tudjuk Önnek.
Előfordulhat, hogy nem mindenre terjedt ki a figyelmünk, ezért a segítségnyújtás elérhető minden nap telefonon is. A webáruház az elejétől a végéig a mi saját fejlesztésünk, így bármiben tudunk változtatni, igény szerint.
Természetesen e-mailben és Skypeon is tudunk kommunikálni, de a telefonos segítség a leggyorsabb. Sok ügyfelünk hétvégén szakít időt a webáruházra így hétvégén is elérhető a telefonos segítség.
Webáruház ügyintézésben is segítünk.